تجلیل از پیشکسوتان به مناسبت روز جهانی سالمند و هفته گرامیداشت تکریم و منزلت سالمندان

در آیینی با حضور مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و مدیرعامل بنیاد فرزانگان جهان دیده استان بوشهر، پنج پیشکسوت فرهیخته به نمایندگی از پیشکسوتان و سالمندان استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در این مراسم که در دفتر مدیرکل بهزیستی استان بوشهر برگزار شد آقای دکتر علیرضا حاجیونی بر تکریم  پیشکسوتان و احترام به سالمندان در طول سال تأکید نمود. وی با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی در حوزه سالمندی از جمله مراکز آموزشی و توانبخشی روزانه و نگهداری سالمندان در مراکز شبانه روزی و خدمات روانشناسی، از نقش سازمان‌های مردم نهاد به ویژه بنیاد فرزانگان در ارائه خدمات به سالمندان استان بوشهر تقدیر نمود.
مدیرکل بهزیستی افزود: بهزیستی به عنوان مسئول دبیرخانه شورای سالمندان و شورای مناسب سازی، خود را موظف می‌داند در طول سال برای ارائه خدمات به همه سالمندان و سایر اقشار جامعه هدف بهزیستی برنامه ریزی و ارائه خدمات نماید.
در ادامه این مراسم آقای غلامحسین کروبی مدیرعامل بنیاد فرزانگان جهان دیده استان بوشهر گفت: استان بوشهر با ۸۵ هزار سالمند بالای ۶۰ سال با با توجه به ارتقاء شاخص های بهداشتی و میانگین سنی امید به زندگی،  در هرم جمعیتی  کشور به عنوان جمعیت جوان محسوب می شود.
کروبی افرود: بازنشستگان و سالمندان استان بوشهر بعد از ۱۵ سال هنوز در انتظار اجرای مصوبه هیئت دولت در بوشهر برای اختصاص زمین و احداث خانه مهر یا خانه امید برای بازنشستگان کشوری هستند.
مدیر مدیرعامل بنیاد فرزانگان گفت‌: به زودی با همکاری اداره کل بهزیستی مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی سالمندان و پیشکسوتان راه اندازی و فعال خواهد شد.
در این آیین پیشکسوتان هرکدام جداگانه با بیان خاطراتی از دوران پر افتخار خدمتی خود، از سازمان بهزیستی و بنیاد فرزانگان برای برای توجه به پیشکسوتان و تکریم آنان قدردانی نمودند.
وی در پایان با اهداء یک جلد قرآن کریم به همراه کارت هدیه و لوح تقدیر از پیشکسوتان تجلیل گردید.

کد خبر 24127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد