دامغان | توزیع دو هزار و ۴۷۶ بسته معیشتی در ایام کرونا توسط بهزیستی در بین توانخواهان شهرستان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : اشتغال ایجاد شده در شش ماهه ابتدای سال ۱۰ نفر بوده است ، که زمینه دامپروری، کشاورزی، آرایشگری، زنبوری داری و از طریق معرفی به بانک های عامل و در قالب تسهیلات به جامعه هدف اجرایی شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمکتش رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد حوزه مشارکت های مردمی این شهرستان در شش ماهه نخست سال ارائه کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان گفت : حوزه مشارکت های مردمی که متشکل از دفتر مشارکت های مردمی، مسکن و اشتغال است که این حوزه در شهرستان دامغان با چهار کارشناس در حال ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی می باشد.

ایشان تعداد اشتغال ایجاد شده را در شش ماهه ابتدای سال۱۰ نفر دانستند و تصریح کردند اشتغال های ایجاد شده در زمینه دامپروری، کشاورزی، آرایشگری، زنبوری داری و از طریق معرفی به بانک های عامل و در قالب تسهیلات به جامعه هدف اجرایی شده است.

وی مسکن را یکی از نیازهای اساسی دانسته و بیان داشتند ۴۷۰ مسکن به بهزیستی اختصاص یافته که از این تعداد ۴۲۸ واحد تکمیل و ۴۲ واحد در دست اقدام می باشد و همچنین بهزیستی شهرستان در شش ماهه اول سال مبلغ یکصد و ۴۴ میلیون ریال کمک بلاعوض جهت انشعابات آب، برق، گاز، و عوارض ساختمان به توانخواهان تحت حمایت اختصاص داده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیرو  فرمایشات مقام معظم رهبری بهزیستی شهرستان با هماهنگی و همراهی موسسات خیریه و  اطلاع رسانی به خیرین و شرکت در جلسات هماهنگی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گردیده است که حوزه مشارکتهای مردمی شهرستان دامغان با تهیه دو هزار و ۴۷۶ بسته معیشتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده است.

زحمتکش در پایان از خدمات کلیه پرسنل که متعهدانه و متخصصانه در طی سالها  همکاری با این اداره جهت توسعه و پیشرفت آن تلاش کرده اند و با دقت نظر در کم و کیف امور به نحو احسن در جهت دستیابی اهداف شایسته همت گمارده اند تشکر و تقدیر داشتند.

کد خبر 24115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد