برنامه فرهنگی بهزیستی استان تهران در روزهای پایانی ماه صفر

در گرامیداشت دهه پایانی ماه صفر، بهزیستی استان تهران با تدارک برنامه های فرهنگی، این ایام را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، علی اصغر شیرازیان با اعلام خبر بالا و بیان اینکه همه ساختمان ها سیاه پوش می شوند، اظهارداشت: نظر به همه گیری ویروس کرونا و اجرای مفاد مصوبات ستاد مقابله با آن، امسال هیچ مراسمی در قالب تجمع در ساختمان های بهزیستی در سراسر استان تهران برگزار نخواهد شد.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان تهران، برگزاری مسابقه ای کتبی در بین همه شاغلین بهزیستی استان را برنامه ای محوری برشمرد و تصریح کرد: این مسابقه در خصوص سیره ائمه اطهار علیهم السلام طراحی شده و همکاران تا پایان مهرماه جاری فرصت دارند پاسخ سوالات را به دفتر شورای فرهنگی واقع در طبقه همکف ساختمان بهزیستی استان، تحویل دهند.

وی افزود: سوالات این مسابقه بیشتر در خصوص شخصیت و زندگی پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است که جوایزی ارزنده به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

شیرازیان در ادامه به تکریم و تجلیل از فعالان فرهنگ نماز نیز پرداخت و بیان داشت: از فعالان، اقامه کنندگان و برپادارندگان نماز جماعت در بهزیستی به نحوی شایسته تجلیل به عمل می آید.

وی بابیان اینکه، کرونا سبب تحت الشعاع قرار دادن بسیاری از موضوعات و برنامه های مذهبی حتی پیاده روی عظیم اربعین حسینی شده، اضافه کرد: باید با تغییر نگرش، در کمترین برنامه ها، بیشترین اثرگذاری را از خود و فرهنگ ناب حسینی ارائه دهیم.

کد خبر 24107

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد