پاکدشت| چهارمین مرحله از اجرای پویش مشق مهر

پویش مشق مهر در شهرستان پاکدشت، چهارمین مرحله خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمود برزگر از توزیع یکصد و ده بسته نوشت افزار بین خانواده های نیازمند و در معرض آسیب تحت پوشش خبرداد و گفت:در راستای پویش ایران همدل وبا همت کلینیک مددکاری مانوسان تعداد 110 بسته کامل لوازم التحریر شامل کیف ، انواع دفتر ،مداد رنگی ،انواع خودکار، مداد و ... به ارزش ریالی هر بسته ۱میلیون و 7۰۰هزار ریال تهیه و بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شد.

 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از خیرینی که در این شرایط سخت یاریگر خانواده بزرگ بهزیستی هستند افزود : با توجه به شرایط کنونی، نیازمند همدلی و همراهی کلیه عزیزان در راستای تحقق عدالت اجتماعی و دستگیری از نیازمندان هستیم .
وی در ادامه بیان کرد: در سال ۹۹ و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و گره گشایی از آحاد جامعه ، بویژه نیازمندان ، بسته های معیشتی از طرق مختلف تهیه و بین خانواده ها توزیع شد . 

برزگر ضمن ابراز امیدواری در خصوص رفع کامل ویروس کرونا افزود: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از سازمان های متولی رفاه اجتماعی در همه شرایط دست یاری  کلیه خیرین و نیکو کاران ، به عنوان شرکای اجتماعی، را می فشارد  و با همراهی این عزیزان ، در راستای ارتقا سطح زندگی و کاهش آسیب در جامعه تلاش می کند.

کد خبر 24102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد