نشست مشورتی کارشناسان مناسب سازی بهزیستی شهرستانهای استان گیلان

نشست مشورتی کارشناسان مناسب سازی بهزیستی شهرستانهای استان گیلان به ریاست دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل محترم بهزیستی استان گیلان و با حضور مهندس امین حسینی کومله مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان و حجت الاسلام حمید نادم مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان در روز دوشنبه مورخ 14 مهر 1399 در سالن جلسات خزائلی بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این جلسه دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ضمن تشکر و قدردانی از تلاشها و زحمات کارشناسان مناسب سازی بهزیستی گیلان در راستای پیگیری مبحث مناسب سازی در سطح شهرستانها بر لزوم ایجاد شرایط لازم جهت دسترسی همه جانبه معلولین عزیز و سالمندان گرامی و حفظ شان و منزلت آنان در سطح معابر شهرها و ادارات استان تاکید داشتند و نسبت به تبیین اهداف سازمان بهزیستی در خصوص موضوع مناسب سازی و ضرورت اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت توسط کلیه دستگاه های اجرایی و نهادها و همچنین مکاتبه با نهادهای نظارتی در این رابطه اشاره نمودند.

ایشان ضمن اشاره به حفظ روحیه تلاش و پیگیری در کارشناسان مناسب سازی، به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه بمنظور رعایت نکات و دستورالعملهای مربوط به مناسب سازی در احداث ساختمانهای تجاری و شخصی نیز اشاره و بر لزوم ایجاد باورپذیری و فرهنگ سازی در جامعه توسط سازمان بهزیستی و با کمک NGO  ها و تشکلهای معلولین تاکید نمودند.

در ابتدای این نشست جناب آقای مهندس حسینی ، مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ضمن خیر مقدم گویی به کارشناسان مناسب سازی ، گزارشی از اقدامات این دبیرخانه در شش ماهه اول سال جاری و نیز برنامه ها و سیاست های پیشرو جهت اجرا در شش ماهه دوم سال ارائه نمودند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام نادم مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان و همچنین کارشناسان مناسب سازی شهرستانها نیز نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مرتبط با حوزه مناسب سازی را مطرح نمودند.

در خاتمه این جلسه با تقدیم لوح سپاس و یادبودی توسط دکتر حسین نحوی نژاد ، مدیرکل بهزیستی گیلان از کلیه کارشناسان مناسب سازی شهرستانهای استان گیلان تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 24090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد