مدیر کل بهزیستی مازندران در پیامی روز جهانی کودک را تبریک گفت

دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در پیامی هفته ملی کودک (۱۲لغایت ۱۷ مهرماه) وروز جهانی کودک (۱۶ مهرماه ) را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن پیام به شرح ذیل است:
به نام خدا
کودکان همچون گل هایی هستند که در انتظار بهاری برای شکفتن اند، پس با فراهم نمودن آینده ایی روشن و شاد بهار فرصت ها را  برای کودکانمان به ارمغان بیاوریم. شادی کودکان بزرگترین هدیه ای است که والدین می توانند به کودکشان تقدیم دارند. کودکان ترسیم تصویر لبخند خدا بر روی زمین اند اگر کودکی نبود عشق خدا به بندگانش کامل نمی شد.
کودک عزیزم! دستان کوچکت آینده ای بزرگ را به تصویر خواهد کشید. آینده در دستان توست تا خلقت انسان با وجود تو رنگ و بویی دیگر گیرد و کامل شود. فصل ها یکی پس از دیگری می آیند اما فصل پاییز چیز دیگری است؛ فصل به رخ کشیدن زیبایی خداوند و جشن رنگ هاست، فصل پاییز با تو زیباتر می شود وقتی دستهای کوچکت را به رنگ های زیبا آغشته می کنی و نقشی از تصویر مهربانی خدا را بر عرصه گیتی ترسیم می کنی، وجود تو لبخند خدا بر روی زمین است خدا کودک را آفرید تا بشریت لحظه ای از درد و آلام روزگار آرام گیرد زیرا آرامش و لبخند خداوند در چهره تو نهفته است.
با شیوع کرونا بر همه ما واجب است با رعایت اصول بهداشتی از گلهای زیبا ی باغ زندگی مان مراقبت کنیم تا کودکان در فضایی سرشار از خوشبختی و محبت بزرگ شود.
۱۶ مهر ماه روز جهانی کودک با شعار ((آینده راباید ساخت ))بر کودکان سرزمین مهر و دوستی مبارک باد ، آینده ای روشن را برایتان آرزومندم.

دکتر فرزاد گوهردهی 
مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 24082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد