سنندج/ شروع به کار طرح پویش پازل همدلی در بهزیستی کردستان

کمپین پازل همدلی توسط بهزیستی کردستان همزمان با سراسر کشور در راستای پویش ایران همدل با هدف تامین لوازم التحریر و کیف مدرسه و ماسک موردنیاز کودکان و دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی و فرزندان مستقیم مراکز شبانه روزی اجرا می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، سید صباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان در نشست خبری پویش پازل همدلی اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی در تامین لوازم التحریر و نوشت افزار فرزندانشان ، پویش پازل همدلی که با مشارکت سازمان بهزیستی و انجمن تولیدکنندگان لوازم التحریر و خیریه نیک گامان جمشید اجرا میگردد.

در این پویش قرار است با مشارکت خیرین،مراکز موسسات خیریه تحت نظارت سازمان و کلیه اقشار و نیکوکاران عزیز و هم استانی های بزرگوار ۱۰۰۰ پکیج لوازم التحریر و کیف مدرسه جهت دانش آموزان تحت پوشش به ارزش ۲۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان تهیه و خریداری و در اختیار آنان قرار داده می شود.

حسین رسولی معاون مشارکت های مردمی اداره بهزیستی استان کردستان طی سخنانی اظهار کرد: طرح پازلی همدلی به این شیوه است که برای استان کردستان یک پازل تهیه گردیده است که هر پازل ۱۰۰۰ تکه و هر تکه پازل ۲۰قطعه می باشد که مجموعا ۲۰۰۰۰ هزار قطعه با نقشه ایران می باشد، هر تکه پازل ۲۰۰۰۰۰ هزار تومان و هر قطعه پازل ۱۰۰۰۰ تومان ارزش دارد.

خیرین و نیکوکاران و کارکنان ادارات می توانند یک قطعه ۱۰۰۰۰ هزار تومانی تا ۲۰۰۰۰ هزار قطعه پازل که در توان دارند خریداری کرده و در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

خیرین و صاحبان سرمایه،اشخاص حقیقی و حقوقی،ورزشکاران،هنرمندان و سایر مردم عزیز می تواندد از طریق سایت www.puzzlehamdeli.ir  در این کمپین شرکت نموده و سازمان بهزیستی را برای تامین لوازم التحریر فرزندان تحت پوشش یاری نمایند.

کد خبر 24076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد