انتصاب| سیاوش رهبر سرپرست معاونت توانبخشی شد

مدیرکل بهزیستی استان طی حکمی سیاوش رهبر را بعنوان سرپرست معاونت امور توانبخشی منصوب و از زحمات فریدالدین حجت الاسلامی در دوران تصدی پست معاونت امور توانبخشی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن حکم به این شرح است: 

جناب آقای سیاوش رهبر

سلام علیکم

  با صلوات بر محمد وآل محمد ، با توجه به تجارب ، توانمندی وتخصص  ارزنده شما در چارچوب تکالیف ووظایف وماموریت های سازمانی ، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست  معاونت امور توانبخشی  در استان همدان منصوب می گردید.

  با عنایت به مقام شامخ معلولین گرانقدر و خانواده شریف آنان و جایگاه بهزیستی در ارائه خدمات توانبخشی، اجتماعی و توانپزشکی به این گروه معزز به استناد قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت انتظار می رود ضمن استفاده از نظرات و اندیشه های کارشناسی و تعامل با نهادهای اجتماعی مرتبط و انجمن های معلولین در عرصه های مختلف جسمی، حرکتی، روشندلان، ناشنوایان، اختلالات طیف اتیسم، ضایعه نخاعی  و... و ارتباط تنگاتنگ با مدیران ستادی نسبت به تدوین برنامه  های جامع نگر در این عرصه و در راستای ارتقاء کیفیت خدمات مبادرت نمایید.

توفیق و بهروزی شما را در سایه زعامت رهبر معظم و فرزانه انقلاب و در مسیر تحقق سیاست های دولت و سازمان از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر 24075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد