ارائه خدمات به ۸هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت توانبخشی اداره‌کل‌بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر به ۸ هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی در استان خدمات ارائه می‌شود.

جمیله میرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در حال حاضر  به هشت هزار سالمند تحت پوشش بهزیستی در استان خدمات ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت توانبخشی اداره‌کل‌بهزیستی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم اکنون ۱۶ مرکز روزانه و سه مرکز شبانه‌روزی نگه‌داری از سالمندان در استان وجود دارد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مراکز روزانه تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا به ۹۷۴ سالمند در مراکز روزانه خدمات ارائه می‌شد، افزود: در حال حاضر ۱۵۰ سالمند در مراکز شبانه‌روزی استان نگه‌داری می‌شوند.

میرنژاد اضافه کرد: نگه‌داری روزانه و شبانه، خدمات تیم سیار و مراقبت در منزل از جمله خدمات اداره‌کل بهزیستی استان به سالمندان تحت پوشش است.

وی عنوان کرد: تیم سیار شامل روان‌شناس، کاردرمان، فیزیوتراپ، مددکار و پزشک ماهیانه به منازل سالمندان تحت پوشش مراجعه و خدمات مورد نظر را ارائه می‌کنند.

سرپرست معاونت توانبخشی اداره‌کل‌بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مراکز نگه‌داری روزانه سالمندان قبل از شیوع ویروس کرونا از ساعت هشت صبح تا یک بعدازظهر پذیرای سالمندان بودند و خدماتی نظیر قصه‌گویی، نقالی و خدمات درمانی را ارائه می‌کردند.

کد خبر 24074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد