پیام تبریک مدیر کل بهزیستی گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

مدیر کل بهزیستی استان گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در پیامی هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
«نیروی انتظامی مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی است (مقام معظم رهبری)
نیروی انتظامی که اقتدار، عزّت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است، امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید. 
امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرزهای چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود. 
بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی استان گیلان ، معاونین، رؤسای پلیس های تخصصی و کلانتریها و کلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم که با مجاهدت شبانه روزی در راه تأمین نظم و امنیت تلاش می نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می نمایم.»

کد خبر 24051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد