اردستان| گرامیداشت  تکریم روز سالمند

در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ، به مناسبت گرامیداشت و تکریم روز سالمند از دو زوج سالمند که از مددجویان تحت پوشش این اداره هستند، به صورت نمادین تقدیر به عمل آمد.  

                                                                   "وجود پیران سالخورده بین شما، باعث افزایش نعمت های الهی است. "
به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی اردستان، محمدعلی مطلب زاده رئیس اداره بهزیستی در این مراسم ضمن تبریک روز سالمند، گفت: تعداد ۴۲۸ نفر سالمند تحت حمایت این اداره قرار دارند که از این تعداد ۱۸۴ نفر زن سرپرست خانوار و تعداد ۲۴۴ نفر مربوط به واحد توانبخشی می باشد.  
وی در ادامه با اشاره به خدمات بهزیستی برای سالمندان از جمله پرداخت مستمری ماهانه، ارائه وسایل کمک توانبخشی و... و. ، گفت: در هفته تکریم سالمندان برنامه های مختلفی از جمله ارائه وسایل کمک توانبخشی (ویلچر، عصا، ....) به صورت رایگان، ارائه وسایل کمک توانبخشی (ویلچر، عصا، ....) به صورت رایگان، تماس تلفنی با سالمندان تحت پوشش و آموزش و ارائه نکات مهم در خصوص بیماری کرونا، ارسال مطالب آموزشی جهت اطلاع رسانی مردم شهرستان از طریق شبکه های مجازی، تقدیر از پرسنل شاغل در مرکز سالمندان، ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان از طریق اورژانس اجتماعی، توزیع بسته های بهداشتی بین سالمندان تحت پوشش، توزیع بسته های غذایی بین سالمندان تحت پوشش، بازدید از محل ساختمان در حال احداث مرکز سالمندان کوثر اردستان و تقدیر نمادین از سالمندان تحت پوشش، در سطح شهرستان برگزار می شود.
 

کد خبر 23925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد