بهار/۴۳ خانوار متقاضی ساخت مسکن

جلسه راهبردی مسکن افراد تحت حمایت با حضور معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان، معاونت بنیاد مسکن استان، رئیس بهزیستی شهرستان، رئیس بنیاد مسکن شهرستان و کارشناسان مربوطه در محل اداره بهزیستی بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار در ابتدای جلسه منوچهر نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن  خوشامد گویی به میهمانان و ارائه گزارشی از اقدامات لازم درخصوص تامین مسکن افراد تحت پوشش گفت: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده توسط کارشناسان و مددکاران بهزیستی شهرستان تاکنون ۴۳ نفر متقاضی ساخت مسکن هستند که در قالب تفاهم نامه مشترکی که توسط سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تامین مسکن محرومین منعقد شده اقدام لازم برای تامین مسکن این خانوارها با بازدید از ۴۳ خانوار توسط کارشناسان بهزیستی و بنیادمسکن انجام خواهد شد.  

نوروزی افزود: مقرر گردید که با همکاری دهیاری ها مدارک لازم توسط مددجو تحویل بنیاد مسکن شده تا در اسرع وقت پروانه ساخت صادر و افراد شروع به کار نمایند.

در ادامه جلسه حمیداله فارسی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه بهزیستی استان و همچنین خوش کردار معاون بنیاد مسکن استان راهنمایی ها و نظرات خود را در خصوص بهبود روند اجرا و ساخت مسکن خانوار های دارای دو عضو معلول و تک معلولی و همچنین مسکن محرومین ارائه نمودند.

کد خبر 23921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد