لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مسئول شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و مسئول گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه دیدار کرد.

دکتر فرحناز محمدی در این دیدار با تقدیر از خدمات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در راستای ترویج مصادیق این فریضه مهم الهی، گفت: جامعه هدف بهزیستی افراد آسیب دیده و محروم جامعه هستند، لذا با این شرایط انجام هر اقدام سازنده ای برای آنها یک معروف محسوب می شود.

وی احترام، اعتماد و صداقت را از معروفات مهم مورد توجه ویژه خود در مدیریت بهزیستی استان عنوان کرد و افزود: این مصادیق باید در بین پرسنل نیز برای تکریم ارباب رجوع در کنار خدمت نهادینه شود.

محمدی همچنین به تشریح اقدامات بهزیستی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و بر برگزاری دوره های آموزشی در این راستا با استفاده از اساتید برجسته تاکید کرد.

حجت الاسلام ریحانی مسئول گروه های جهادی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه نیز در این دیدار با تاکید بر احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکردر سطح استان و ادارات، اظهار داشت: گروه های جهادی فعال در این زمینه در عرصه های مختلف فعالیت دارند و بهزیستی نیز با مشخص کردن حوزه فعالیت خود از طریق ارتباط با گروه های جهادی فعالیت های خود را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری ستاد انجام می‌دهد.

امامیان مسئول شوراهای ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: هدف ما در ستاد این است که بتوانیم با احیاء و ترویج معروفات و نهی از منکرات در ادارات میزان رضایتمندی ارباب رجوع را بالا ببریم.

وی در ادامه افزود: بسیاری از کارهای خوب و پسندیده افراد در جامعه می تواند به عنوان یک معروف الگویی باشد برای دیگران که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

کد خبر 23900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد