برگزاری نشست بررسی وضعیت مهدهای کودک آسیب دیده از کرونا در بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده بودند با توجه به وضعیت قرمز استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان تعطیل شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، نشست دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک به منظور پیگیری مشکلات مهدهای کودک آسیب دیده، ناشی از بیماری کرونا برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدی اظهار داشت: مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده بودند با توجه به وضعیت قرمز استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان تعطیل شدند.

وی گفت: با توجه به متضرر شدن مهدهای کودک آسیب دیده از کرونا تلاش بهزیستی حمایت از مهدهای کودک و اجرایی کردن مصوبات حمایت از آنها در جلسات استانی است.

باپیران مدیر کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک استان نیز در این جلسه با اشاره به استیجاری بودن ملک 90 درصد از مهدهای کودک استان، گفت: بسیاری از مهدها با مشکل ودیعه و اجاره بها مواجه بوده که نیازمند حمایت مسئولان استانی هستند.

وی به فعالیت موسسات موازی مهدهای کودک در استان اشاره داشت و خواستار رسیدگی به این موضوع از طریق دستگاه های ذی ربط شد، چراکه بهزیستی تنها دستگاهی است که مجوز قانونی فعالیت مهدهای کودک را صادر می کند و خانواده ها به این موضوع توجه کنند.

کامران علی مددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه بر ضرورت برخورد قانونی با موسسات غیرمجاز تاکید کرد و گفت: صدور مجوز برای فعالیت هر صنفی از سوی دستگاه متولی یک اقدام حاکمیتی است و با فعالیت غیرمجاز باید برخورد شود.

علیرضا محمدی مدیر حقوقی بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: موسساتی که موازی با مهدهای کودک فعالیت می کنند مجوز خود را از برخی دستگاه ها گرفته‌اند که تخلفات آنها را باید همان دستگاه صادرکننده مجوز بررسی کند و دفتر حقوقی بهزیستی استان نیز آماده هرگونه اقدام لازم در راستای رسیدگی به مشکلات مهدهای کودک است.

کد خبر 23841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد