کسب رتبه چهارمین شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۹۸ در بین ۳۱ استان

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان رتبه چهارمین را در بحث شاخص های ارزیابی عملکرد سال ۹۸ به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان با اعلام نتایج رتبه بندی عملکرد روابط عمومی های ادارات کل بهزیستی در ۳۱ استان در سال ۹۸ روابط عمومی بهزیستی استان سمنان رتبه چهارم در شاخص های  ارزیابی عملکرد را به خود اختصاص داد.

معرفی فعالیت ها، اقدامات اجرایی و پاسخگوی به جامعه هدف در یک سازمان از اصلی ترین عوامل تاثیرگزار در موفقیت هر سازمان است و روابط عمومی ها سکانداران این عرصه خطیر می باشند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان با همت و تلاش مضاعف و توجه بیش از پیش در بحث ارتقاء خدمات و پاسخگویی به جامعه هدف بهزیستی در شاخص های مطرح شده کشوری موفق به دریافت رتبه چهارمین در بین ۳۱ اداره کل بهزیستی در کشور شد.

میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش ها همکاران خود، این موفقیت را به مجموعه روابط عمومی استان تبریک  و ابراز داشت: کسب موفقیت در یک سازمان مرهون تلاش ها و زحمات کلیه پرسنل شاغل در آن دستگاه و حمایتها ،همدلی و همراهی مدیرکل، معاونین، روسای ستادی، شهرستانی و کلیه کارشناسان در سطح استان می باشد و باید از تمامی این ارجمندان تقدیر و تشکر کرد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان پس از استان های تهران، زنجان و یزد با کسب نمره ۷۵/۸۶ موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در ارزیابی عملکرد روابط عمومی های سازمان بهزیستی کشور در سال ۹۸ شد.

کد خبر 23742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد