انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی با آتش نشانی

آتش نشانی پای کار است و منتظریم تا پیشنهادهای بهزیستی استان تهران را برای اثربخشی بر جامعه اجرایی کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران که به مناسبت روز آتش نشانی به بهزیستی استان تهران آمده بود، با بیان مطلب بالا اظهار داشت: آتش نشانی به عنوان یک نهاد مسئول و دغدغه مند، توانایی این را دارد که نواقص ایمنی و مخاطرات مراکز و ابنیه مرتبط با بهزیستی را در شهر تهران مشخص کرده و در راستای رفع آن، با رعایت شیوه نامه های خاص اقدام معمول را مبذول کند.

رسول هلال ایزد موسی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه آموزش های لازم به کارکنان و جامعه هدف به ویژه کودکان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی افزود: همه توان ما و ظرفیت های موجود بهزیستی در راستای ایمن شدن شهر را می توان در قالب تفاهمی ارزشمند بین آتش نشانی و بهزیستی، نظام مند کرد تا از تلألو این تعاون و همکاری، جامعه ای سالم تر با ضریب ایمنی بالاتری داشته باشیم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران نیز در این دیدار با تبریک روز آتش نشان، تصریح کرد: آتش نشانی یکی از مشاغل پرمخاطره و پر تنش است که لذت پایان هر مأموریت، حلاوت این شغل سخت را افزایش می دهد.

مهدی خانکه در ادامه بیان داشت: باید قدردان جانفشانی آتش نشانان باشیم که به دل حادثه و خطر می روند تا آسایش و ایمنی در زندگی ما ساری و جاری باشد.

وی افزود: پتانسیل بالای بهزیستی به خصوص در مراکز نگهداری و همچنین مهدهای کودک می تواند مکانی بسیار مناسب و بستری فراهم برای ارائه آموزش های شهروندی به ویژه در حوزه افزایش ضریب ایمنی باشد که خواهان حضور آتش نشانان برای انجام چنین آموزش هایی هستیم.

خانکه با بیان اینکه در فرزندان بهزیستی چندین شهید مدافع حرم به چشم می خورد، آن را نتیجه آموزش ها و شیوه های صحیح نگهداری در این نهاد دانست و گفت: در پی تقویت  و ارتقای سطح آموزش در مراکز هستیم و معرفی مشاغل را نیز در برنامه ها دنبال می کنیم که بستر مهیایی برای این حوزه در مراکز تابعه  به وجود آمده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: بزودی تفاهم نامه همکاری بین آتش نشانی تهران و بهزیستی استان در راستای ارتقای سطح همکاری های دوجانبه و افزایش میزان مشارکت و تبادلات دوجانبه منعقد می شود که ارائه آموزش های ایمنی و کمک به بهزیستی در راستای انجام تکالیف قانونی و همچنین مساعدت به گروه های جهادی همیار بهزیست در آن به شکل ویژه ای پرداخته می شوند.

گفتنی است؛ معاون امور توسعه پیشگیری و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران نیز در این جلسه حضور داشته و مواردی را مطرح کردند.

کد خبر 23711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد