ساوجبلاغ| ششمین شورای معاونین اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد

روز دوشنبه مورخ ۷ مهرماه ششمین شورای معاونین اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ با حضور رئیس، معاونین، مسئولین مجتمع های خدمات بهزیستی و مسئولین حوزه های نظارتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :در این نشست ابتدا گزارش عملکرد و همچنین چالشها و مشکلات حوزه های تخصصی توسط معاونین ومسئولین مربوطه ارائه شد و نسبت به بهبود عملکرد و ارائه خدمات به جامعه هدف تصمیماتی اخذ گردید.

درادامه جلسه با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و در جهت پیشگیری سریع و به موقع در محیط اداری و مراکز شبانه روزی و تجمعی تحت نظارت شامل مراکز توانبخشی، شبه خانواده و کمپ های ترک اعتیاد تصمیماتی اتخاذ و مصوب گردید: 

۱-مصوب گردید تمامی مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ نسبت به اجرای کلیه موارد بهداشتی و رعایت پروتکل ها ی اعلامی از سوی ستاد مبارز با کرونا  ملزم و حوزه های تخصصی نسبت به کیفیت و نحوه اجرای مفاد مذکور نظارت دقیق بعمل آورند.
۲-مقرر گردید با توجه به شیوع مجدد بیماری کووید ۱۹، در ساعت ابتدای ورود کارکنان به اداره نسبت به  تب سنجی ایشان اقدام گردد.
۳-مقرر گردید استفاده از ماسک، دستکش، مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح برای کلیه حوزه های در دستور کار قرار گیرد با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک اجباری میباشد.
۴-مقرر گردید خودروهای دولتی اعم از ستاد و اورژانس نسبت به ضدعفونی کردن و رعایت بهداشت داخل خودرو نهایت دقت و اهتمام را داشته  باشند.
۵-مقرر گردید جهت  پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا نسبت به فاصله گذاری اجتماعی اقدامات لازم صورت گیرد.
۶-مصوب گردید کلیه تجمعات شامل جلسات، بازدیدهای گروهی، بازدیدو حضور در منزل مددجو تا اطلاع ثانوی لغو گردد.

کد خبر 23709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد