مشارکت مردم تهران در طرح ایران همدل از ۸ میلیارد تومان فراتر رفت

مسوول هماهنگی موسسه‌های غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: مردم تهران در قالب مرحله دوم طرح ایران‌همدل تاکنون به میزان هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی استان کمک کرده‌اند و اجرای این مرحله از طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از ایرنا، محمد کریم‌آریا اظهار داشت: اجرای مرحله دوم طرح ایران‌همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» از روز عید غدیر امسال آغاز شد و مشارکت‌های مردمی آن صرف تامین بسته معیشتی، نوشت‌افزار، وسایل کمک آموزشی، وسایل بهداشتی و درمانی و سایر موارد مددجویان می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه اکنون ۳۰ هزار مددجوی استان تحت حمایت قرار دارد، بیان کرد: تمامی نهادها و مراکز بهزیستی در سطح استان تهران آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همچون اقلام خشک غذائی و نذورات هیات‌های مذهبی است.

به گفته وی شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و کدهای دستوری *۱۴۰# راه‌هایی است که مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند حمایت‌های نقدی خود را از آن طریق به این پویش ملی ارائه کنند.

به گزارش ایرنا پیرو بیانات رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی مبنی بر شکل‌گیری «نهضت تعاون و احسان» و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مؤمنانه در کشور به دلیل شرایط بد اقتصادی مردم در پی شیوع ویروس کرونا، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای اجرای مرحله دوم پویش «ایران همدل» را از ۱۷ مرداد ماه و همزمان با عید سعید غدیر در سراسر کشور آغار کرد.

در موج اول «ایران همدل»، دل‌های میلیون‌ها نفر با محبت مردم شاد و امیدوار شد و حالا در موج دوم «ایران همدل» نیز باید گام بلندی برای باز کردن گره‌های بزرگ‌تر برداشته شود و دل‌ها به هم نزدیکتر شود تا #کسی_از_قلم_نیفتد.

کد خبر 23695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد