مصاحبه معاون توانبخشی بهزیستی استان با برنامه تزه گون

مصاحبه معاون توانبخشی بهزیستی استان با برنامه تزه گون (شبکه سبلان)

همزمان با دومین روز از  سالروز گرامی داشت  هفته سالمندان ۷ تا ۱۳ مهرماه، علی یعقوبی معاون توانبخشی بهزیستی استان از طریق شبکه استانی سبلان (برنامه تزه گون) به تشریح اهداف و برنامه های این هفته برای آحاد جامعه و افراد جامعه هدف پرداخت.
 علی یعقوبی معاون توانبخشی بهزیستی استان در دومین روز از هفته گرامی داشت سالمندان با شعار " محیط دوستدار سالمند " گفت : امیدواریم با  تعامل بین بخشی با دستگاههای عضو ستاد شورای ملی سالمندان استان که هرسه ماه بصورت مرتب در حال برگزاری است بتوانیم در دسترسی هرچه بهتر این عزیزان به فضاهای فیزیکی  موثر واقع شویم.
معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن تشریح برخی از این اقدامات در جریان هفته سالمندان گفت :  امسال از تاریخ ۷ تا ۱۳ مهرماه به عنوان هفته سالمندان تعیین و نامگذاری شده است  لذا به لحاظ شرایط کرونایی جامعه، تغییر نگرش سالمندان و حفظ کرامت انسانها مورد تاکید قرار گرفته است.
 وی یادآورشد : امسال به جهت بیماری کرونا ویروس  از سوی سازمان، پویش مردمی احوال پرسی از سالمندان از طریق تماس تلفنی و مجازی در نظر گرفته شده است تا ضمن حفظ کرامت انسانی و تامین سلامت  این عزیزان  تکریم هر چه بیشتر سالمندان ترویج یابد.

کد خبر 23677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد