معاون جدید توسعه، پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان تهران معرفی شد

در مراسمی مهدی علیپور از مدیران باتجربه بهزیستی به عنوان معاون توسعه، پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل بهزیستی استان تهران معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دکتر امین شاهرخی در این مراسم، علیپور را فردی کاردان و مسلط به موضوعات مالی و اداری معرفی کرد و اظهار داشت: همه ما در یک فضایی خدمت می کنیم که نیازمند آرامش برای ارائه بهتر خدمات به جامعه هدف هستیم و با شناخت قبلی که از ایشان دارم، اطمینان دارم روند بهتری در انتظار خدمت گیرندگان و کارکنان بهزیستی خواهد بود.

مهدی علیپور نیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد مدیرکل بهزیستی استان تهران، تصریح کرد: افتخار دارم که کارمند سازمان بهزیستی هستم و اگر اینک اعتباری دارم خود را مدیون سازمان و دعاهای مددجویان می دانم.

معاون توسعه، پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان تهران در ادامه از تلاش های پرویز یزدانی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی و خاطرنشان کرد: مسئولیت خطیری را پذیرفته ام که نیازمند حمایت همه جانبه و هم افزایی همکاران به ویژه حوزه پشتیبانی است که می طلبد چون گذشته لطف و عنایت خود را دریغ نکنند.

گفتنی است، علیپور در کارنامه خود معاونت پشتیبانی و توسعه و  امور استانها و مجلس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکلی بهزیستی استان خراسان رضوی، خزانه دار و ذیحسابی جمعیت هلال احمر را دارد.

کد خبر 23664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد