پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی ناشنوایان

دستان در زبان اشاره کلام است و سرشار از دانسته هاست که در دنیا سکوت ناشنوایان فارغ از  نعمت شنیدن، خداوند قدرت و توانمندی های فراوان و گسترده ای را به برخی بندگان خاص خود عطا کرده است. که براستی می شود گفت این پاک زیستان ، توانمندان راستین روزگاران هستند.

بسمه تعالی

    با سلام و احترام    
هشتم مهر هر سال برابر سی ام سپتامبر با هدف ارتقای فرهنگ ارتباط با ناشنوایان  «روز جهانی ناشنوایان» نام گذاری شده است.سخن گفتن یکی از ویژگی ممتاز بشری است و انسان از راه سخن گفتن با دیگر افراد جامعه رابطه برقرار می کند، می فهمد و می فهماند. دستان در زبان اشاره کلام است و سرشار از دانسته هاست که در دنیا سکوت ناشنوایان فارغ از نعمت شنیدن، خداوند قدرت و توانمندی های فراوان و گسترده ای را به برخی بندگان خاص خود عطا کرده است. که براستی می شود گفت این پاک زیستان ، توانمندان راستین روزگاران هستند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان به خانواده‌هایی که ظرفیت عشق ورزیشان به کودکان خود را تا بی نهایت گسترده ساخته اند و از همکاران تلاشگر خود در اداره کل بهزیستی استان قدردانی نموده و برای همگان از خداوند دانا و شنوا سلامت، سعادت و سربلندی در دستیابی به اهداف بلند پیش روی مسألت می نمایم.


علیرضا ایزدپور
مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 23638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد