نشست هم اندیشی در راستای همکاری های فی مابین بهزیستی گیلان و شهرداری رشت

ظهر روز ششم مهر ماه نشست هم اندیشی اداره کل بهزیستی استان با مسئولین شهرداری رشت در راستای همکاریهای فی مابین دو دستگاه با حضور مدیر کل بهزیستی دکتر نحوی نژاد و معاونت پشتیبانی سید مهدی خدمت بین دانا و مسئول روابط عمومی حجت السلام حمید نادم و جمعی از همکاران ستادی با حضور مسئولین شهرداری رشت برگزار گردید .

در این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در خصوص همکاریهای فی مابین بهزیستی و شهرداری و پیشینه خوب این همکاریها طی سالهای گذشته  و تداوم آن توضیحاتی ارائه دادند.
معاون عمرانی شهرداری رشت ضمن اشاره به انتخاب شهر رشت  بعنوان شهر دوستدار کودک در  ایران  بر ادامه  همکاریهای فی مابین و  مشترک دو دستگاه و ارتقای آن با انعقاد تفاهم نامه  و حفظ این موضوع بخصوص با توجه به فعالیتهای مراکز مختلف بهزیستی از جمله مهد های کودک و سایر مراکز و خانه های نگهداری کودکان تاکید داشتند.
در پایان نیز دکتر نحوی نژاد لزوم حفظ این  عنوان را تقویت کارهای فرهنگی دانسته و سخت ترین کار را فرهنگ سازی دانستند لذا تداوم همکاری ها را بر لزوم تشکیل کمیته های آموزشی،رسانه ای،آسیبهای اجتماعی و....با مشارکت دستگاهای ذیربط از جمله شهرداری،آموزش و پرورش،صدا و سیما،تبلیغات اسلامی  و ارشاد و... بر شمردند و نمود آن را در بیستم مهر ماه  تاکید  داشتند.

کد خبر 23564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد