تقدیر کانون بازنشستگان بهزیستی از رئیس این سازمان به دنبال اجرای سریع بخشنامه سازمان برنامه و بودجه

کانون بازنشستگان ستاد مرکزی سازمان بهزیستی به نمایندگی از تمامی بازنشستگان سازمان در سراسر کشور به دلیل اجرای فوری بخشنامه شماره ۱۶۵۲۹۷ سازمان برنامه و بودجه و پرداخت اولین کمک رفاهی به بازنشستگان بهزیستی طی نامه ای تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن نامه به این شرح است:

برادر ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر قبادی دانا

رییس محترم سازمان بهزیستی کشور

سلام علیکم

«فعالیت چشمگیر،کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم،به ویژه جامعه هدف سازمان و نیز ارتقای وضعیت مادی و معنوی کارکنان خدوم سازمان،نشان از حسن تدبیر،برنامه ریزی منسجم،سازماندهی موثر و مدیریت ارزشمند جناب عالی است.»

کانون بازنشستگان ستاد مرکزی سازمان به نمایندگی از تمامی بازنشستگان سازمان در سراسر کشور از اقدام ارزشمند و مدبرانه شما در اجرای بخشنامه ۱۶۵۲۹۷ مورخ ۹۹/۴/۱۰ رییس محترم سازمان برنامه و بودجه و پرداخت اولین کمک رفاهی به ایشان،نهایت قدر دانی و تشکر را می نماید.

جناب آقای دکتر قبادی؛این اقدام جناب عالی موجب آن شد که بازنشستگان سازمان به این باور برسند که هنوز در ارگانی که عمر و جوانی خود را در راه به ثمر رسیدن اهداف آن سپری کرده اند،دارای جایگاه و منزلت می باشند و باعث شادی و شعف خاصی در دل همه بازنشستگان سازمان و خانواده آنها شد.

با این اقدام ارزشمند نام نیکتان در دفتر قلب یکایک ما بازنشستگان برای همیشه جاودانه خواهد ماند و به واسطه همین از خودگذشتگی،تلاش و همت عالی خودتان که به ما بازنشستگان سرور و شادی را هدیه کردید،از خداوند متعال برایتان بهترین ها را آرزومندیم.

اجرای سریع این بخشنامه از سوی معاون محترم توسعه منابع سازمان و سایر همکاران این معاونت که نهایت تلاش خود را در این راستا به عمل آوردند نیز شایسته تقدیر است.

امید است با تدابیر بلندنظرانه شما، شاهد ادامه مستمر پرداخت کمک های رفاهی به کارکنان بازنشسته سازمان باشیم.

کانون بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور

به نمایندگی از تمامی بازنشستگان بهزیستی در سراسر کشور

کد خبر 23557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =