مشخص شدن سازوکار واگذاری شیرخوارگاه به بخش خصوصی

حسب دستور دکتر قبادی دانا رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور مبنی بر مشخص شدن سازوکار واگذاری شیرخوارگاه ها به بخش خصوصی به همین منظور جلسه بررسی این موضوع با حضور دکتر حیدری مدیرکل بهزیستی استان و سایر اعضاء جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: "دکتر اسدالله حیدری" مدیرکل بهزیستی استان البرز در این جلسه گفت : در ارتباط با شیرخوارگاه ها چندین جلسه درسازمان بهزیستی کشور برگزار شد و مقرر گردید که شیرخوارگاه ها به بخش خصوصی واگذار گردد.

مدیرکل بهزیستی استان افزود : قطعا این تصمیم محاسن و معایبی به همراه خواهد داشت اما باید تلاش ما این باشد با توجه وظیفه اداری، ذاتی، اخلاقی و مسئولیت مان در قبال فرزندان، در گزینش افراد نهایت دقت را داشته باشیم و شاخص هایی که در دستورالعمل آمده است را رعایت کنیم به این دلیل که قرار است یکی از مهمترین مسئولیت هایمان را واگذار نمائیم پس قطعا باید از میان موسسات شرکت کننده شایسته ترین موسسه برای این امر خطیر انتخاب گردد.

دکتر حیدری در زمینه شاخصهای مهم جهت واگذاری شیرخوارگاه به بخش خصوصی گفت: موسسه خیریه ای که شیرخوارگاه به آن واگذار میشود فارغ از احساس تلکیف و مسئولیت بالایی که باید داشته باشد حتما توان و استقلال مالی خوبی نیز داشته باشد و همچنین به نگهداری، سلامت و آینده کودکان با نگاه تخصصی بنگرد.

درادامه این جلسه مریم صدیقی معاون اجتماعی بهزیستی استان در خصوص نحوه واگذاری گفت: از طریق فراخوان عمومی این واگذاری اعلام خواهد شد تا کلیه مؤسسات خیریه ی واجد شرایطی که در استان البرز فعال هستند بتوانند در این فراخوان شرکت نمایند.

کد خبر 23521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد