درگیری حداقلی مددجویان با کرونا افتخار بزرگ سازمان بهزیستی است

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: حداقلی بودن آمار درگیری مددجویان تحت پوشش بهزیستی با بیماری کرونا برای ما افتخاری بس بزرگ است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر محمد نفریه معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل بهزیستی استان کرمانشاه با تقدیر از زحمات بیش از یک ساله دکتر فاطمه رضوان مدنی در سمت مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: خوشبختانه با توجه به توان مدیریت بالای دکتر رضوان مدنی، در همین مدت کوتاه شاهد تحولات خوب و ارتقای شاخص های خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی استان در سطح کشور بودیم که جای تقدیر دارد.

وی افزود: تکاپو و شادابی و فعالیتهای چشمگیر در مدیریت بهزیستی استان کرمانشاه موجب شد که رئیس محترم بهزیستی کشور، دکتر رضوان مدنی را به عنوان معاون پیشگیری سازمان بهزیستی کشور منصوب نماید.

نفریه تصریح کرد: دکتر رضوان مدنی مدتی است که کار خود را در سمت جدید شروع کرده و همزمان مدیریت بهزیستی استان را هم برعهده داشتند که بسی جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: امروز در این جلسه دکتر فرحناز محمدی که سابقه کاری خوب در معاونت پیشگیری بهزیستی استان داشته به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان معرفی می شود.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، گفت: در این شرایط که در کشور شاهد جنگ نرم هستیم ، پذیرش مسئولیت روحیه از خودگذشتگی و ایثار می خواهد که دکتر محمدی دارای این روحیه است.

دکتر نفریه همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: شیوع این بیماری سازمان بهزیستی کشور را هم مانند بسیاری از دستگاه های دیگر با تنگناهای مالی مواجه کرده، اما با این حال در این شرایط شاهد اقدامات خوبی در سازمان بهزیستی بوده ایم که از آن جمله میتوان افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و اجرایی کردن قانون حمایت از افراد دارای معلولیت را برشمرد.

وی با بیان اینکه عمده جامعه مددجویان بهزیستی از جمله گروه های در معرض خطر کرونا هستند، گفت: همین امر موجب شد مراقبت های پیشگیری در تمام مراکز تشدید شود و خوشبختانه هم درگیری، بستری و فوتی های کرونا در مراکز بهزیستی آمارها حداقلی بود و وزارت بهداشت هم این مورد را تایید کرده است که مورد تقدیر ریاست محترم جمهور نیز قرار گرفته است.

وی افزود: حداقلی بودن آمار درگیری مددجویان تحت پوشش به بیماری کرونا برای ما افتخاری بس بزرگ است ، چرا که در کشورهای توسعه یافته ۵۰ درصد آمار مرگ و میر کرونا مربوط به مراکز نگهداری سالمندان بوده است و کشور ایران  از این مسئله مستثنا بوده است.

وی افزود: هم اکنون هم که در آستانه موج سوم کرونا هستیم امیدواریم با خدمات رسانی بیشتر و بهتر بتوانم از شیوع این بیماری در مراکز بهزیستی و درگیری مددجویان به کرونا پیشگیری کنیم.

کد خبر 23513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد