به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دکتر امین شاهرخی پاسخگوی تلفن 111 مددجویان و افراد دارای معولیت بود که از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و ملت که به سامد معروف است، بود.
وی در این رابطه گفت: موارد مطرح شده را شخصا از طریق معونت های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات، پیگیری خواهم کرد.
مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه افزود: از راه اندازی و فعالیت نظام مند شیوه نوین پاسخگویی برخط که به نوعی بهره درست از ظرفیت فضای مجازی تلقی می شود، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت های مردم که همیشه همران تظام اسلامی هستند را بدهیم.
گفتنی است، محمود ابراهیمی و شجاع کرمی مسئولان روابط عمومی و ستاد هماهنگی و پذیرش بهزیستی استان تهران نیز در این پاسخگویی برخط حضور داشتند.
نظر شما