حضور سازمان بهزیستی در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس «اقتدار۴۰»

غرفه سازمان بهزیستی با معرفی خدمات تخصصی،حمایتی،اجتماعی و.... در نمایشگاه «اقتدار۴۰» به معرفی دستاوردهای چهل ساله این سازمان در حمایت از جامعه هدف پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،سازمان بهزیستی کشور با حضور در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس با عنوان«اقتدار۴۰»که به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس برپا شده است، خدمات اجتماعی و حمایتی سازمان بهزیستی به جامعه هدف را در معرض دید عموم قرار داده است و در تلاش است تا این سازمان را بیش از پیش به مردم معرفی کند.

در غرفه سازمان بهزیستی که در این نمایشگاه برپا شده است، دکور یادمان فرزندان شهید بهزیستی با معرفی بیش از ۸۰ فرزند بی سرپرستی که تحت پوشش سازمان بهزیستی بوده اند و در طول ۸ سال دفاع مقدس به جبهه ها رفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند،نصب شده است.

همچنین بروشورهای تخصصی معرفی فعالیت ها و خدمات بهزیستی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی میز خدمت،در میان بازدید کنندگان توزیع می شود و کارشناسان مطلع در حوزه های تخصصی سازمان بهزیستی نیز در غرفه حضور دارند تا پاسخگوی بازدید کنندگان باشند.

با توجه به اینکه سازمان بهزیستی نیز در چهلمین سال تأسیس قرار دارد، پوسترهایی که به منظور معرفی خدمات، پیشرفت ها و دستاوردهای این سازمان طراحی شده اند،زینت بخش دیوارهای این غرفه هستند. 

 تازه های نشر سازمان بهزیستی نیز با معرفی بیش از ۱۰ عنوان کتاب،در این غرفه به نمایش در آمده است.

گفتنی است که نمایشگاه «اقتدار۴۰» در محل باغ موزه دفاع مقدس، تا نهم مهرماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقه مندان است.

کد خبر 23485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد