نگاه شهیدان  به عملکرد ما دوخته است ، باید سربلند از امتحان بیرون بیائیم

44 شهید دوران دفاع مقدس از خانواده کارکنان بهزیستی استان تهران هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا در حاشیه بازدید از نمایشگاه رشادت های رزمندگان، دوران هشت ساله دفاع مقدس را دارای ثمراتی بزرگ خواند و اظهار داشت: ایجاد و تقویت روحیه خودباوری مهمترین دستاورد دفاع مقدس بود که برای همیشه تاریخ مایه فخر و مباهات ملت مستحکم وثابت قدم ایران است. 
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در ادامه صحبت های خود افزود: ما در دوران با عظمت دفاع مقدس آموختیم که برای صیانت از کیان ارزشمند کشور باید علاوه بر ایمان راسخ و استوار، قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح را نیز افزایش دهیم که با انجام این مهم در سایه تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری در این بیش از چهل سال، همه توطئه های دژخیم پلید جهانی علیه جمهوری اسلامی را خنثی کرده ایم.
شاهرخی تصریح کرد: بهزیستی استان تهران افتخار دارد که در دوران دفاع مقدس 44 شهید عالی مقام برای بقا و تداوم نهضت اسلامی و اثبات حقانیت و مظلومیت مردم سرافراز ایران تقدیم کرده است.
مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه خاطرنشان کرد: 24 همکار ما در سطح استان تهران مفتخر به نشان جانبازی هستند و 37 همکار عزیز هم با تحمل شکنجه های رژیم بعث حاکم بر عراق در زندان های آن کشور، افتخار آزادگی دارند.
وی بیان داشت: یکصد و 94 تن از کارکنان حال حاضر بهزیستی استان تهران حضور و فعالیتی مستمر در هشت سال دفاع مقدس مردم و رزمندگان داشته اند و در قامت رزمنده، مشغول پاسبانی از حریم عزتمند جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان بوده اند.
شاهرخی در پایان اذعان داشت: این عزیزان حقی بزرگ و ویژه به گردن ما دارند که به عنوان وارثان مجاهدت های سخت کوشانه آنان، فعالیت داریم و باید با تلاشی مضاعف برای برقراری عدالت اجتماعی بین مردم به خصوص جامعه هدف سازمان بهزیستی اندکی از این حق بزرگ را ادا کنیم و نکته مهم اینجا قرار دارد که نگاه شهیدان و ایثارگران به عملکرد ما دوخته شده، باید سربلند از امتحان بیرون بیائیم و پرچم خدمت رسانی را همیشه در اهتزاز نگاه داریم.

کد خبر 23480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد