قرچک| بهزیستی شهرستان در پویش ایران همدل

مردم و خیران شهرستان قرچک با حضور در پویش ملی ایران همدل باری دیگر، نوع دوستی و انسانیت خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک با بیان مطلب بالا و ابراز تشکر از خیران منطقه قرچک، اظهار داشت: در قالب پویش ملی و سراسری ایران همدل، مساعدت های خوبی به جامعه هدف بهزیستی در شهرستان قرچک شده که با ادامه این طرح تا پایان ماه صفر، همچنان ادامه دارد.
اردشیر بهرامی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم و خیران منتظر نمی مانند تا در قالب طرح و پویش به نیازمندان کمک کنند و این موضوع، مسئولیت ما را در قبال سخاوتمندی مردم نیک اندیش سنگین تر می کند.
بهرامی افزود: در شهرهای کوچک که اکثرا همدیگر را می شناسند و هرکس، نیازمندان اطرافش را مورد حمایت و سرکشی هدفمندانه قرار می دهد، ساماندهی موسسات و انجمن های خیریه می تواند به کمک ادارات و ارگان های حایتی همچون بهزیستی بیاید.
وی در مورد برخی حمایت های غیرنقدی در پویش ایران همدل تصریح کرد: پنجاه سبد کالا به مددجویان و فراد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی قرچک تقدیم شده که بسته های اهدایی حاوی برنج، روغن، ماکارونی، پودر رختشویی، مایع سفیدکننده و گوشت گرم بود.
 رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک در پایان باتشکر از زحمات خیران، بیان داشت: همچنان آماده دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی همشهریان گرامی در قالب پویش ایران همدل هستیم تا از نیازمندان تحت پوشش، گره گشایی کنیم.

کد خبر 23475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد