پیشوا| گره گشایی ایران همدل از نیازمندان

پویش سراسری ایران همدل، توانسته تا حد قابل توجه و بالایی، گره های اقتصادی خانواده ها را در این شرایط بسیار طاقت فرسا باز کند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرسان پیشوا با ذکر مطلب بالا و اشاره به حمایت خیران از پویش های سراسری، اظهار داشت: ازآنجائیکه شعار محوری پویش ایران همدل گره گشایی از یکدیگر بود، می توان به جرآت گفت که اقدامات خوبی در راه تحقق این شعار انجام شده و گام های موثری هم برداشته شده که لازم بوده ولی کافی نیستند.

نجمه اسماعیلی در ادامه به ضرورت تأمین مایحتاج مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی شهرستان پیشوا هم پرداخت و تصریح کرد: با توجه به مهاجرپذیری پیشوا که عمدتا از قشر ضعیف انجام شده و ادامه نیز دارد، می طلبد مدیران منطقه ای و فرادستی، بهزیستی را بیشتر مورد توجه قرار دهند تا مددجویان، معتادین در حال بهبودی و افراد دارای معلولیت بتوانند در این شرایط سخت کرونایی زندگی آرام تری را داشته باشند.

وی در ادامه به تشریح بخشی از فعالیت های ایران همدل در پیشوا هم اشاره کرد و بیان داشت: توزیع هفتصد و 65  سبد معیشتی، چهارصد و14 بسته گوشت گرم و یکصد و 20  بسته نوشت افزار بین مددجویان و افراد دارای معلولیت شهرستان را می توان تنها بخشی از نتیجه تلاش مردم نوع دوست و خیران نیک سیرت پیشوایی قلمداد کرد.

اسماعیلی در خاتمه با تشکر از خیران فعال و در ارتباط با بهزیستی، بیان داشت: آماده ایم تا در پویش ایران همدل که تا شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد، هدایای نقدی و غیرنقدی خوبان عرصه مهربانی را جمع آوری کرده و بی واسطه به نیازمندان چشم انتظار برسانیم.

کد خبر 23474

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد