رفع مشکل اشتغال جوانان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود/ تقدیر از خدمات بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: حمایت ها و راهنمایی های آیت الله علما به عنوان پدرمعنوی استان و دعای خیر ایشان همیشه پشتوانه محکمی برای کارکنان بهزیستی بوده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر رضوان مدنی سرپرست معاونت توسعه سازمان بهزیستی کشور و دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با حضرت آیت الله علما نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

دکتر رضوان مدنی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حمایت های همیشگی آیت الله علما از برنامه های بهزیستی تجلیل کرد و اظهار داشت: اهدای ۱۲۰۰سری جهیزیه به مددجویان، ساخت واحدهای مسکونی زلزله زدگان، اهدای کمک هزینه درمان، برنامه کاشت حلزون و غیره از جمله اقدامات و خدمات شاخص بهزیستی استان به شمار می رود.

وی خدمت در سازمان بهزیستی را نعمتی بزرگ از سوی خداوند متعال دانست و گفت: تلاش کارکنان در بهزیستی ایجاد رفاه برای مددجویان تحت پوشش است.

آیت الله علما نیز در این دیدار ضمن تشکر از تلاش‌های کارکنان بهزیستی استان در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش،گفت: با توجه به وضعیت جامعه و گرفتاری های مردم الان زمان آن رسیده است بیش از پیش مسئولان به مردم خدمت کنند، چراکه خدمات ارائه شده قطعا اجر معنوی و اخروی به همراه دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکثر مشکلات در جامعه دارای راه حل است که با پیگیری‌های مسئولان مشکلات مرتفع خواهد شد و در حال حاضر اشتغال مهمترین مشکل جوانان است و قطعا رفع مشکل اشتغال جوانان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

 دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از آیت الله علما، گفت: حمایت ها و راهنمایی های شما به عنوان پدر معنوی استان و دعای خیر شما همیشه پشتوانه محکمی برای کارکنان بهزیستی بوده است.

وی بر همکاری تمامی دستگاه ها برای رفع آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد و اظهار داشت:سرلوحه قراردادن راهنمایی ها و فرمایشات آیت الله علما میتواند در بهبود مسائل و مشکلات اجتماعی بسیار موثر باشد.

کد خبر 23455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد