دیدار دکتر حسین نحوی نژاد با همکاران اداره بهزیستی شهرستان املش

صبح روز سوم مهرماه مدیر کل محترم بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد به همراه نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش حجت الاسلام والمسلمین صفری ،فرماندار شهرستان مهندس رنجبر، معاونت امور اجتماعی دکتر جعفری ، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی ، ریاست اداره حراست مهدی پور ، مشاور و رئیس ذفتر مدیرکل شادکام و مشاور مدیرکل در امور شهرستانها راد از اداره بهزیستی شهرستان املش بازدید و با پرسنل اداره دیدار و گفتگو نمودند.

 در ابتدا دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تقدیر وتشکر و تبریک هفته دفاع مقدس از خدمات و تلاشهای همکاران بهزیستی  تشکر و افتخار بهزیستی  گیلان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را تبریک و مرهون زحمات پرسنل بهزیستی دانستند . و از وضعیت ساختمان اداره بهزیستی متاثر و از نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش  حجت الاسلام والمسلمین صفری که پیگیر احداث ساختمان برای اداره میباشند  قدردانی نمودند که ان شا الله به زودی پروژه ساخت اجرایی گردد.

وی همچنین با توجه با اینکه املش دارای مناطق ییلاقی و صعب العبور میباشد در خصوص خودرو مناسب برای اورژانس اجتماعی از نماینده محترم شهرستان خواستار پیگیری در این خصوص را نمودند .

در ادامه رئیس اداره بهزیستی املش گزارشی اجمالی از وضعیت و خدمات و فعالیتهای انجام شده  در خصوص  تعداد افراد تحت حمایت ،توانمندسازی  اشتغال ، مسکن ،رزمایش مواسات و پویش ایران همدل  ارائه نمودند.

و در پایان ضمن بوزدید از اورژانس اجتماعی از  پرسنل شاغل و رزمنده جنگ تحمیلی تقدیر نمودند .

کد خبر 23451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد