بیش از ۸هزار مددجو فاقد مسکن هستند/ وجود ۷۰۰ خانواده دارای دو معلول و بیشتر در استان قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: هم‌اکنون بیش از هشت هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی استان در منطقۀ شهری و روستایی فاقد مسکن هستند که البته بیشترین آمار مربوط به منطقه شهری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی روز(چهارشنبه) در جلسۀ بررسی پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن استان که با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر عائله تحت پوشش بهزستی قزوین هستند که جانمایی مسکن برای چهار هزار نفر از این تعداد با هماهنگی مسئولان انجام شده و بیش از ۵۰ درصد هم تحویل داده شده است.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از هشت هزار نفر زیر پوشش بهزیستی استان در منطقۀ شهری و روستایی فاقد مسکن هستند که البته بیشترین آمار مربوط به منطقه شهری (بیش از شش هزار نفر) و مابقی مربوط به مناطق روستایی است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰۰ نفر در خانواده‌های دارای دومعلول و بالاتر از دو معلول در استان حضور دارند، بیان کرد: براساس تکلیف جدی که برای وزارت راه و شهرسازی در واگذاری مسکن تعریف شده است، بسیاری از معلولان تحت پوشش بهزیستی به دلایل مختلف از جمله اقساط بالا و درآمد محدود فاقد مسکن هستند.

وارثی در پایان یادآور شد: البته کمک‌هایی هم از سوی خیرین استان صورت می‌گیرد؛ برای نمونه اتمام و تکمیل پروژۀ ۶۷۲ واحدی نیازمند تقریبا ۳۰۰میلیارد تومان بود که این مبلغ توسط خیرین پرداخت شد.

کد خبر 23433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد