تهران| شمیرانات |برگزاری اولین گردهمایی خانواده های فرزندپذیر در شیرخوارگاه آمنه

اولین گردهمایی 24 خانواده های فرزندپذیر در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان شمیرانات، اولین گرد همایی خانواده های فرزند پذیر با هدف تقدیر و تشکر از این خانواده ها همچنین آشنایی آنها با یکدیگر و  تشکیل گروه های پدر و مادر فرزندپذیر  به جهت به اشتراک گذاشتن تجربیات همدیگر در شیر خوارگاه آمنه برگزار شد.
داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در حاشیه مراسم گفت: فرزندپذیری نهادی قانونی است که به موجب آن بین یک یا چند فرزندپذیر و کودکی غیرزیستی رابطه والدینی به وجود می‌آید. فرزندپذیری در طول تاریخ به عنوان یکی از روش‌های حمایت از کودکان بی‌سرپرست وجود داشته‌است.
وی ضمن تقدیر از خانواده های فرزند پذیر و تاکید بر تداوم ارتباط آنها با یکدیگر گفت: خانواده های فرزندپذیر به لحاظ احساسات و عواطف انسانی در اوج هستند و در شرایطی که بیشتر افراد تمایل به  فردگرایی دارند با  روحیه ای وصف ناپذیر  بانی پویایی وزندهنگه داشتن اخلاق ومنافع جمعی  شدند.
 بیات نژاد افزود: هر کدام از ما در محیط خانواده، شغلی و اجتماعی تعهداتی داریم، توجه به  تعهدات انسانی- اجتماعی و نوع دوستانه ای در تحقق و ایفای نقش در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی تاثیر بسزایی دارد؛ وخانواده های فرزندپذیر الگو رفتاری بسیارخوبی در اجرای تعهداتخانوادگی، انسانی و اجتماعی هستند.
گففتنیست: در پایان مراسم از خانواده های کودکان ویژه  همچنین خانم های مجرد فرزندپذیر هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

کد خبر 2343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد