مدیرکل بهزیستی البرز میزبان مددجویان تحت پوشش البرزی بود

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و در جهت تسریع در امور و حل مشکلات مراجعین امروز چهارشنبه دوم مهرماه دکتر «اسدالله حیدری » مدیر کل بهزیستی استان البرز در دفتر کار خود میزبان جمعی از مددجویان تحت پوشش این اداره کل بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: در این دیدار مددجویان بصورت حضوری و چهره به چهره مشکلات خود را بیان کردند و دکتر  اسدالله حیدری بعداز شنیدن حرف ها و مشکلات شهروندان و مراجعه کنندگان درخواست های آنان را به معاونت ها وادارات مربوطه ارجاع و خواستار رسیدگی به مشکلات آنان شد .

دکتر حیدری بابیان اینکه این دیدارها بصورت روزانه در حال انجام است و درخواست های مددجویان عزیز به دقت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت ، هدف از این دیدارها را ارتقاء همبستگی مردم و مسئولین دانست و عنوان کرد این دیدارها موجب تحکیم روابط و بهبود خدمات رسانی خواهد شد .

گفتنیست در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بمنظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم، مدیر کل بهزیستی استان البرز به صورت برنامه ریزی شده با تمامی متقاضیان درخواست ملاقات به صورت حضوری دیدار خواهد داشت.

لازم به ذکر است  مراجعین محترم جهت اخذ نتیجه بهتر از ملاقات با مدیرکل قبل از انجام آن، اطلاعاتی در خصوص درخواست خود به همراه شماره تماس و همچنین نتایج حاصل از پیگیری های قبلی ارائه فرمایند.

کد خبر 23425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد