پیام مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت روز جهانی ناشنوایان

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پیامی روز جهانی ناشنوایان را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

ناشنوایان در دنیای پر از سکوت خود و در عمق خنده های بی صدایشان کلامی مملو از احساس و سرشار از صداقت و خوبی دارند که شنیدن آن را باید از دریچه افق چشمانشان ، دریافت . همچنان انگشتشان که کلامشان است و عمق چشمانشان حکایت از اراده ی قوی آنان دارد که مصائب معلولیت را به چالش کشیده و با سکوت خود آهنگ کلام را به گیتی رسانده اند ، هر روز بر توانمندی خود افزوده تا به همگان ثابت شود که معلولیت محدودیت نیست و چه هنرمندانه با اشاره، پیام سکوت پرمعنای خویش را بیان می کنند و بر این حقیقت مهر تایید می نهند که ناشنوا با نگاه تیزبین به هستی می‏نگرد و شاکر خالق یکتا ست .

حل مشکلات افراد ناشنوا و کم شنوا وحضور پر رنگ آنان درجامعه ، دسترسی کامل به خدمات مورد نیاز، از مهم ترین اولویت‏ های سازمان بهزیستی به شمار می‏رود،که تحقق کامل اهداف در راستای حمایت از حقوق معلولین با ایجاد همراهی و همدلی آحاد جامعه ، مراکز غیر دولتی و دستگاه ‏های اجرایی به قوانین مرتبط با افراد دارای معلولیت و حمایت نهادهای نظارتی جهت ارزیابی و نظارت صحیح بر حسن اجرای این قوانین خواهد بود.

اینجانب روز جهانی ناشنوایان را  به تمامی ناشنوایان و کم شنوایان گرامی، خانواده محترم آنان و  جامعه هدف بهزیستی ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم . امیدوارم در راستای تحقق اهداف سازمان بهزیستی ، شاهد ارتباط موثر با افراد دارای معلولیت ، حضورفعال وموفقیت آنان در جامعه باشیم.

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیرکل بهزیستی استان مازندران

کد خبر 23421

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد