در رسانه |کمک نقدی یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیر دولتی بهزیستی همدان

افشاری از کمک نقدی یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیر دولتی تحت نظارت فعال در امر نگهداری- حمایت بهزیستی همدان خبر داد.

«رضا افشاری»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: خیران و نیکوکاران همدانی در طی سال در راستای کمک به مراکز تحت پوشش بهزیستی کمک های متعددی انجام می دهند.

رئیس  اداره بهزیستی شهرستان همدان افزود: گفت سطح کمک های نقدی و غیر نقدی در ایام محرم امسال به نیازمندان تحت پوشش افزایش، تنوع و تداوم داشته است.

وی از کمک نقدی یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیر دولتی تحت نظارت فعال در امر نگهداری- حمایت فعالیت و همچنین واریز مستقیم مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال برای مصارف خاص به حساب مشارکت های مردمی بهزیستی خبر داد و اظهار داشت:  کمک های نیکوکاران طبق نیت مورد نظر ایشان هزینه و گزارش داده می شود.

وی بیان کرد: در همه مناسبت ها و حتی روزهای عادی آماده جذب و هزینه کمک ها از طریق حساب فوق و همچنین مراجعه حضوری به دفتر جلب مشارکت های مردمی واقع در میدان بعثت هستیم.

افشاری از اهدای ۱۱ راس گوسفند، ۱۰۰۰ کیلو برنج، ۱۸۰ بطری روغن، ۴ کارتن ماکارونی، ۱۵ پک غذائی ۱۵۰ هزار تومانی، ۴۵۵ بسته ۴۰۰ هزار ریالی لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش و یک دستگاه ویلچر برقی ۴۰ میلیون تومانی و یک دستگاه ضدعفونی دست به ارزش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از سوی نیکوکاران برای استفاده در مقابله با کرونا خبر داد.

 رئیس اداره بهزیستی همدان در ادامه با بیان اینکه همچنین طرح حامی این اداره که طی آن نیکوکاران، حمایت فرزندان، ایتام و معلولان را تقبل می کنند همچنان فعال است، اظهار داشت:  از این طریق مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال در این ایام  به حساب فرزندان بهزیستی واریز شده است.

کد خبر 23405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد