شهر قدس| اقدامات صورت گرفته بهزیستی در قالب پویش ایران همدل

در راستای پویش سراسری ایران همدل با هدف کمک به جامعه هدف بهزیستی اقداماتی در خصوص ارائه سبد کالا، بسته های گوشت، وسایل بهداشتی و لوازم التحریر در شهرستان قدس انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پروین یاری زاده با اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: تا کنون پانصد و ۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز، تعداد هفتاد سبد کالا و همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی بین مددجویان و افراد دارای معلولیت شهرقدس توزیع شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در ادامه اذعان داشت: با توجه به شرایط سخت خانواده های تحت پوشش و هزینه های معیشتی اداره بهزیستی شهرستان قدس نهایت سعی و تلاش خود را چه در زمینه های آگاه سازی خانواده ها با خدمات بهزیستی و همچنین در خصوص ارائه بسته های معیشتی انجام داده است.

 یاری زاده در بخش دیگری از صحبت های خود، خاطرنشان کرد: با استقرار کارشناسان اورژانس اجتماعی در محل مصلی شهرستان و مکان های عمومی خدمات مشاوره ای و توزیع بروشور به شهروندان قدس برای آگاهی مردم با خدمات سازمان بهزیستی صورت گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: به دلیل همه گیری ویروس کرونا  و بیماری کووید ۱۹  بسیاری از خانواده هایی که از وضع نامناسب اقتصادی رنج می برند  با توزیع اقلام بهداشتی و یکصد بسته نوشت افزار مورد مساعدت قرار گرفتند.

کد خبر 23377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد