ملارد| جلسه هم اندیشی کارگروه اجتماعی فرهنگی ملارد تشکیل شد

اولین جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد در اداره بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  پیرو چهارمین نشست کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملارد در خصوص تشکیل جلسه با حضور ارگانهای مداخله گر در پیشگیری از خودکشی، نشستی با حضور مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد، کارشناسان آسیب های فرمانداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری و سایر اعضا برگزار شد.

مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد توضیحاتی در خصوص اقدامات پیشگیرانه بهزیستی ملارد در راستای پیشگیری از خودکشی بیان کرد و افزود: بهزیستی با اهتمام جدی در این بحث وارد شده و نیازمند حمایت و مشارکت جدی همه دستگاه های ذیربط در این موضوع و آسیب پرخطر اجتماع است.

آمنه سماوات ضمن تاکید بر لزوم همکاری ادارات عضو کارگروه در جهت کنترل و کاهش آسیبهایی چون خودکشی اظهار داشت: خودکشی نوعی آسیب چند بعدی رفتاری است که عوامل متعددی در بروز آن دخیل و همواره به عنوان یکی از مشکلات و نگرانی های بهداشت عمومی مطرح بوده است . پیشگیری از این آسیب نیازمند یک طرح جهانی به همراه استراتژی های کلی و اقدامات محلی است و این استراتژی مستلزم توجه به تمام سطوح پیشگیری بوده و اجزای آن با همکاری نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش،  بهزیستی و بهداشت و درمان میسر می شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیتهای شهرستانی و همینطور افزایش مشارکتهای مردمی در راستای فعالیت ارگانها از اهداف این کارگروه میباشد.

گفتنی است، در پایان مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد از تمامی ارگانها درخواست پیش بینی تمهیدات لازم برای کنترل و آگاه سازی هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم در مقولات اجتماعی و فرهنگی به ویژه آسیب های اجتماعی را بنمایند.

کد خبر 23373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد