پاسخگویی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مردم در سامانه سامد

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مرکز سامانه سامد(۱۱۱) در محل بازرسی استانداری به منظور پاسخگویی به سوالات هم‌استانی ها خصوصا جامعه هدف بهزیستی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در مرکز سامانه سامد(۱۱۱) در محل بازرسی استانداری به منظور پاسخگویی به سوالات هم‌استانی ها خصوصا جامعه هدف بهزیستی حضور یافت.

دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین با حضور در مرکز سامد با حجت الاسلام عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه دیدار کرد.


در این دیدار حجت الاسلام عزیزی ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدی به عنوان مدیرکل جدید بهزیستی استان کرمانشاه و تقدیر از تلاش های دکتر رضوان مدنی، اظهار داشت: سامد سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری است.


وی با اشاره به اینکه مردم روزانه می توانند از طریق شماره 111 گزارش ها، درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند، افزود: هر کدام از مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه با حضور در مرکز این سامانه با مردم گفتگوی مستقیم خواهند داشت.


حجت الاسلام عزیزی خاطرنشان کرد: مهندس بازوند استاندار محترم کرمانشاه حساسیت ویژه ای در راستای پاسخگویی مدیران به درخواست های مردم دارند و تلاش ما نیز پاسخگویی دقیق، اثربخش و رضایتمدی شهروندان است.

دکتر محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار  اظهار داشت: خدای را شاکرم از اینکه توفیق ادامه خدمتگزاری به جامعه هدف سازمان بهزیستی و نیز به مردم شریف و ولایتمدار استان کرمانشاه در سنگری جدید نصیبم شده است و در این راستا تلاش ما ایجاد رفاه اجتماعی و اعتلای سازمان بهزیستی است.

کد خبر 23346

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد