سمنان | پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۶۷ نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان

مژگان دلشاد گفت : ۵ مرکز حرفه آموزی ، ۸ مرکز روزانه و یک مرکز شبانه روزی سالمندان در شهرستان تحت نظارت اداره بهزیستی است که همکنون در حال ارائه خدمات به ۶۳۰ نفر توانخواه می باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مژگان دلشاد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیتهای حوزه توانبخشی شهرستان در شش ماهه اول سال ۹۹ ارائه کرد.

مژگان دلشاد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان در ابتدا ضمن بیان این مطلب که اداره بهزیستی شهرستان سمنان با تحت حمایت داشتن سه هزار و ۱۲۱  پرونده در حوزه توانبخشی با دارا بودن ۴۵  نفر پرسنل  در حال ارائه خدمات به جامعه هدف و آحاد جامعه می باشد افزودند : ۵ مرکز حرفه آموزی ، ۸ مرکز روزانه و یک مرکز شبانه روزی سالمندان در شهرستان تحت نظارت اداره بهزیستی است که همکنون در حال ارائه خدمات به ۶۳۰ نفر توانخواه می باشند.

وی در ادامه معرفی بیش از ۸۰ توانخواه جهت بهره مندی ازخدمات توانپزشکی به مراکز هلال احمر ودانشکده توانبخشی، بررسی و تشکیل ۲۶ پرونده اشتغال و حرفه آموزی جهت مددجویان توانبخشی ، پرداخت کمک هزینه خرید خدمات توانپزشکی به ۳۶ نفرازمددجویان، پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به ۶۷ نفر از مددجویان تحت حمایت ، صدور معرفی نامه  ۱۱۰ مورد، معافیت سربازی  ۸ مورد، صدور مجوز پلاک خودرو  ۳ نفر، برگزاری یک جلسه ستادمناسب سازی شهرستان درمحل فرمانداری و تصویب ۸ مصوبه را اهم فعالیت های اداره بهزیستی شهرستان سمنان در شش ماهه ابتدای سال ۹۹ برشمردند.

ایشان در پایان تحول، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت علمی و عملی نیروی انسانی از علل مهم دستیابی به هداف دانستند و تصریح کردند : شهرستان سمنان با دارا بودن سرمایه انسانی متخصص و متهد از دستگاه های پیشرو در امر خدمت رسانی به آحاد جامعه است.

کد خبر 23338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد