آمادگی مراکز تحت نظارت برای پیک احتمالی کرونا

مدیر کل بهزیستی استان در کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری های واگیر دار: مراکز تحت نظارت آماده پیک احتمالی کرونا در فصل سرما باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان حمید رضا الوند رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری های واگیردار بهزیستی استان در این کمیته ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی در خصوص انجام بازدید ازمراکز و ارائه نقاط قوت و ضعف مراکز گفت:با توجه به شروع فصل سرما، شیوع آنفولانزا و سایر بیماری های واگیر دار مراکز تحت نظارت می بایست آماده پیشگیری، کنترل و مقابله با این بیماریها و پیک احتمالی کرونا باشند.

الوند افزود: تمامی مراکز بایستی ضمن تهیه وسایل بهداشتی و گند زدایی برای ۶ ماهه دوم سال آموزش های لازم را به پرسنل ارائه نمایند.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: ایمنی وسایل حرارتی، تجهیز مراکز به وسایل اطفاء حریق، تهیه و تدارک وسایل گرمایشی ایمن، مواد غذایی، ظروف یکبار مصرف و... از جمله مواردی است که مراکز باید نسبت به تهیه آنها اقدام کنند و از عادی انگاری شیوع بیماری پرهیز کنند.

حمید رضاالوند خاطر نشان کرد: هر چند شیوع بیماری کرونا سبب ایجاد مشکلاتی در جامعه شد اما همگان را به تغییر سبک زندگی سوق داد و موجب ترویج حس نوع دوستی و انسان دوستی نیز شد لذا مجموعه بهزیستی همانگونه که در مسیر ارائه خدمت به جامعه هدف خود همواره از حمایت های مادی و معنوی مردم نوع دوست ایران اسلامی برخوردار بوده در این ایام نیز نیازمند همراهی و حمایت همگان برای گذر از این بحران است.

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری های واگیردار بهزیستی استان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز تحت نظارت الزامی بوده و در صورت هرگونه تخلف بصورت جدی با خاطیان برخورد خواهد شد.

کد خبر 23335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد