معلولان قزوینی از طریق سامانه معبر مشکلات مناسب‌سازی را گزارش دهند

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی قزوین گفت: سامانه ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ پل ارتباطی بین مسوولان و افراد دارای معلولیت است تا مشکلات و دغدغه‌های خود را در این حوزه گزارش دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، فرهاد طاهرخانی روز دوشنبه در نشست ستاد مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی با بیان اینکه سامانه معبر به منظور رسیدگی و دریافت مشکلات افراد دارای معلولیت در بخش مناسب‌سازی ایجاد شده، اظهار داشت: افراد دارای معلولیت جسمی می‌توانند مشکلاتی و موانع موجود شهری که مانع از حضور و تردد آنان در اماکن عمومی می‌شود را از طریق سامانه به مسوولان گزارش دهند تا در مدت ۷۲ ساعت مورد بررسی و بازدید قرار گرفته و اقدام لازم در خصوص برطرف شدن آن ایجاد گردد.

به گفته وی، اداره کل بهزیستی استان قزوین به منظور بررسی و نظارت بر روند اجرای مناسب‌سازی ساختمان‌های اداری و سایر سازمان‌ها تاکنون بیش از ۲۶۰ اداره در سطح استان را مورد ارزیابی‌های خود قرار داده است.

طاهرخانی ادامه داد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با ۲۹.۱ امتیاز بالاترین نمره را در بحث مناسب سازی فضای اداری دریافت کرده و اداره کل بهزیستی با امتیاز ۲۳.۱۵ نسبت به سال گذشته امتیاز کمتری را کسب کرده است.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی قزوین ادامه داد: سازمان انتقال خون، محیط زیست، تعاون روستایی، سازمان زندان‌ها، کمیته امداد، ثبت اسناد و املاک، صنعت، معدن و تجارت و اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز از جمله دستگاه‌هایی بودند که ضعیف‌ترین عملکرد را در حوزه مناسب‌سازی فضای ادارای انجام داده و مدیران آن باید تا سه ماه آینده برنامه‌ریزی مدونی را نسبت به مناسب سازی فضاهای اداری خود ارایه دهند.

کد خبر 23321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد