بهزیستی قزوین به ۶۶۵ مددجو حق پرستاری پرداخت می‌کند

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: هم اکنون این نهاد به ۴۵۰ فرد دارای ضایع نخاعی و ۲۱۵ نیازمند کمک هزینه خدمات خانواده محور در سطح استان حق پرستاری پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ هزار و ۱۷۹ مددجو قزوینی از خدمات بهزیستی بهره‌مند بوده و کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در راستای بهبود وضعیت معیشتی افراد دارای معلولیت، تصریح کرد: در راستای اجرای سیاست‌های راهبردی سازمان بهزیستی و براساس ماده ۲۷ قانون جامع حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و همچنین در جهت تامین خدمات توانبخشی و حمایتی مورد نیاز این افراد، بهزیستی اقداماتی را برای حمایت هرچه بیشتر از جامعه هدف خود به انجام رسانده است.

به گفته این مسوول بهزیستی، هدف از حمایت‌های ارایه شده، تامین حداقل‌های معیشتی به افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران روانی مزمن و همچنین توانمندسازی گروه‌های هدف و کمک به بهبود سطح کیفی زندگی آنان بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: این نهاد در حوزه کمک هزینه معیشت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا گروه‌های مختلف و نیازمند تحت پوشش خود را از حمایت‌های بیشتری در راستای کاهش مشکلات زندگی و اجتماعی بهره‌مند سازد.

کد خبر 23318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد