پیام دکتر محمدی به مناسبت انتصاب وی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

دکتر محمدی به مناسبت انتصاب وی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه پیام قدردانی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر محمدی به مناسبت انتصاب وی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه پیام قدردانی را صادر کرد.

در این پیام آمده است:

با سلام و احترام

با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای عزیز مدافع حرم و جبهه سلامت و آرزوی طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، خدای را شاکرم از اینکه توفیق ادامه خدمتگزاری به جامعه هدف سازمان بهزیستی و نیز به مردم شریف و ولایتمدار استان کرمانشاه در سنگری جدید نصیبم شده است.


بایسته است از حُسن اعتماد جناب آقای دکتر قبادی دانا رئیس محترم سازمان بهزیستی کشور سپاسگزاری نموده و مساعی مشکور و خدمات ماندگار خانم دکتر فاطمه رضوان مدنی در دوران مدیریت استان را نیک یاد نموده و ارج بگذارم.


مبرهن است، تحقق اهداف سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف بهزیستی و حرکت در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) مستلزم اهتمام وافر توام با همدلی و حرکت جهادی همکاران خدوم و پرتلاش بهزیستی استان کرمانشاه و همراهی سایر مدیران و مسئولین استان می باشد که بی شک بدان مستظهر خواهیم بود.


با اغتنام فرصت، ازهمکاران محترم بهزیستی استان، سمن ها ، مدیران  محترم ادارات و سازمان ها ی دولتی،مدیران و همکاران محترم ستادی، معاونین و مدیران محترم کل بهزیستی استان ها که با ارسال پیام تبریک ابراز محبت نموده اند، قدردانی و تشکر  می نمایم، امید است که در راستای خدمتگزاری مطلوب تر زمینه بهره مندی از دیدگاه های ارزشمند و تجربیات سازنده همه صاحب نظران، اساتید، اندیشمندان، فعالان عرصه مدیریت آسیب های اجتماعی، دلسوزان و دغدغه مندان جامعه فراهم شود.

دکتر فرحناز محمدی
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

کد خبر 23315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد