در رسانه|مهدهای کودک ایلام در صورت رعایت پروتکل‌ها ستاره دریافت می‌کنند

ایلام - ایرنا - معاون امور اجتماعی بهزیستی استان ایلام گفت: مهدهای کودک در صورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاره (اعمال یک رتبه بالاتر) دریافت می‌کنند.

عبدالصباح کارزانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستورالعمل بهداشتی ویژه مهدهای کودک به همه این مراکز ارسال شده است و باید با رعایت کامل آنها زمینه سلامت کودکان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان بهزیستی کشور وضعیت مهدهای کودک در زمینه رعایت دستورالعمل ها توسط کارشناسان بهزیستی رصد و در صورت رضایت از عملکرد آنها نسبت به اعمال افزایش یک رتبه بالاتر(تا زمان عادی شدن شرایط کرونا) برای مهدهای کودک دارای شرایط اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس ابلاغ از سازمان بهزیستی کشور افزایش نرخ شهریه مهدهای کودک در سال تحصیلی جدید به میزان ۳۱ درصد برای مدت یکسال اعلام شده است و هیچ یک از مهدهای کودک بیشتر از این نرخ مجاز به دریافت شهریه از والدین نیستند.

به گفته معاون اجتماعی بهزیستی ایلام، تهیه لوازم بهداشتی مصرفی در مهدهای کودک بر عهده این مراکز بوده ولی تهیه دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بر عهده والدین کودکان است.

تا پیش از شیوع کرونا ۱۲ هزار کودک ایلامی در مهدهای کودک نگهداری می‌شدند که با توجه به کرونا پذیرش در این مراکز کاهش یافته است.

کد خبر 23314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد