نقش موثر کارگروه توسعه مدیریت در ارتقاء سطح سازمان ها

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست کار گروه توسعه مدیریت بهزیستی استان نقش این کارگروه را در ارتقای سطح سازمان ها بسیار موثر دانست.

دکتر صحاف در این کارگروه که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس کسب رتبه برتر بهزیستی استان در شاخص های عمومی و اختصاصی را نتیجه نظارت و راهنمایی مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت  و برنامه ریزی استان و تلاش های کارکنان سازمان عنوان کرد.

 اهداف کمیته های کارگروه در راستای وظایف شورای راهبردی است.


رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با تاکید بر لزوم اجرایی شدن مصوبات از تنظیم اهداف و وظایف کمیته های کارگروه در راستای تحول اداری و شورای راهبری استان خبر داده و ابراز داشت: گزارش عملکرد و مصوبات کلیه کار گروه ها به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال می گردد.


الهام قاسمی همچنین با تاکید بر لزوم عملیاتی شدن ارزیابی ها افزود: از سال جاری در ارزیابی علاوه بر مستندات عملیاتی شدن مصوبات نیز مد نظر قرار خواهد گرفت و لازم است سازمان ها در این حوزه تلاش های خود را انجام دهند.


در این جلسه مصوبات سه ماهه دوم کمیته های پنج گانه اصلاح نظام اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و بر انطباق این مصوبات با اهداف سازمانی تاکید شد.

کد خبر 23304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد