تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی تا ۴ مهر ماه

سازمان سنجش آمورش کشور، مهلت شرکت درآزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را از روز سه شنبه ۱ مهر ماه تا روز جمعه ۴ مهرماه تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر محمدرضا شهبازی مدیر کل امور توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت:پیش از این مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون ساعت ۲۴ روز ۲۹ شهریورماه جاری اعلام شده بود که بر اساس تصمیم جدید سازمان سنجش این مهلت تمدید شد.

وی با اشاره به سهمیه ۳ درصدی استخدام افراد دارای معلولیت در این آزمون، گفت:به معلولان عزیز توصیه می کنم که چند نکته کلیدی و مهم را در هنگام ثبت نام در این آزمون حتما مد نظر داشته باشند:

۱-برای شناخته شدن به عنوان فرد دارای معلولیت حتما گزینه مربوط را در همان هنگام ثبت نام علامت بزنند.

۲-در صورت نیاز به کمک منشی برای شرکت در آزمون؛ در هنگام ثبت نام اعلام نمایند و گزینه مناسب را علامت بزنند.

۳-دقت داشته باشند که  برای استفاده از سهمیه ۳ درصدی استخدام افراد دارای معلولیت، حتما از بین کدرشته-محل های ستاره دار و معرفی شده توسط سازمان بهزیستی انتخاب کنند و در غیر این صورت سهمیه آزاد برای آنان منظور خواهد شد.

شهبازی در خصوص ضمانت اجرایی اختصاص سهمیه ۳ درصدی به افراد دارای معلولیت در این آزمون نیز ضمن تشکر از سازمان امور ادارای و استخدامی کشور گفت: واقعا از سازمان امور ادارای و استخدامی کشور که با جدیت برای اجرای قانون ۳ درصدی استخدام افراد دارای معلولیت تلاش می کند؛ تشکر ویژه داریم و همکاری آنها در این خصوص قابل تحسین است زیرا شرایطی برای سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی قرار داده اند که سهمیه استخدامی افراد دارای معلولیت هرگز از بین نخواهد رفت و با فرد دیگری جایگزین نخواهد شد و در صورت عدم تکمیل ظرفیت، این سهمیه برای سالهای بعد ذخیره خواهد شد.

مدیر کل امور توانمند سازی سازمان بهزیستی در خصوص تناسب شغل با توانایی های افراد دارای معلولیت نیز گفت:در حال حاضر رشته-محل های معرفی شده بر اساس میزان فراوانی رشته های تحصیلی انتخاب شده است، اما به دنبال راه اندازی سامانه ای اختصاصی هستیم تا با تطبیق  رشته تحصیلی، میزان علاقه مندی، شرایط فیزیکی و... در آینده امکان انتخاب های دقیق تر را برای معلولان عزیز فراهم کنیم.

وی همچنین از پیگیری ایجاد شرایط استخدامی ساده تر برای افراد دارای معلولیت خبر داد و افزود:پیشنهاد ما این است که ۵ سال ارفاق برای شرایط سنی و همچنین کسب ۸۰ درصد حد نصاب نمره برای استخدام افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شود که با توجه به اینکه این موضوع نیاز به مصوبه مجلس و قانون دارد، پیگیری ما برای ایجاد این امتیاز، در سالهای آینده به پاسخ می رسد.

شهبازی در پایان از افراد دارای معلولیت خواست تا با مطالعه و دقت بیشتر در انتخاب رشته- محل ها، از این فرصت مناسب نهایت استفاده را بکنند و اظهار امیدواری کرد که تمامی ۱۳۰۵ سهیمه در نظر گرفته شده برای افراد دارای معلولیت در این آزمون، پر شود.

کد خبر 23297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =