همدان| CBR رویکردی مناسب برای ارائه خدمات ساده و دسترس‌پذیر برای اقشار کم درآمد

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان همدان با تاکید بر برنامه‌ریزی آینده‌نگرانه برای تحقق خدمت‌رسانی، گفت: امیدواریم که مدیران کل استانها اعتبارات را به سمت فعالیت‌های CBR سوق دهند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان همدان، «محمدرضا شهبازی» مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان بهزیستی کشور در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان همدان، گفت: ۳۰ درصد فعالیت‌هایی که ابلاغ اعتبار می‌شوند باید به فعالیت در روستاها بخصوص CBR روستایی اختصاص یابد و امیدواریم که مدیران کل استانها اعتبارات را به سمت فعالیت‌های CBR سوق دهند.

 مدیرکل  دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور، افزود: اعتبارات سازمان برای انجام فعالیت‌های توانمندسازی پاسخگوی نیاز مددجویان نیست، لذا ضروری است در این خصوص بازنگری لازم صورت پذیرد. به عبارتی اصلاح بخشی از فعالیتها ،سیاستگذاریها و هدف‌گذاری‌ها باید در اولویت کاری سازمان قرار گیرد که این مهم تنها با اصلاح دستورالعملها محقق نمی شود، لذا برنامه ریزی آینده نگرانه برای تحقق خدمت رسانی ضروری است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت مددکاران تجربی چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی یکی دیگر از مشکلاتی است که باید به آن پرداخته شود که امیدواریم با طرح توانمندسازی مددکاران بخشی از مشکلات موجود مرتفع شود.  

کد خبر 2329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد