برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی مناسب سازی ابنیه بهزیستی استان

اولین جلسه ستاد اجرایی مناسب سازی ابنیه با حضور اعضاء معاون پشتیبانی و منابع انسانی، معاون توانبخشی بهزیستی و اعضاء این نشست در محل سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان تشکیل گردید.

بهزیستی استان به عنوان متولی مناسب سازی اقدامات زیادی در خصوص رفع موانع مناسب سازی ساختمانهای تابعه انجام داده به صورتی که ۹۸ درصد ادارات و مجتمهعای زیر مجموعه بهزیستی به صورت استاندارد مناسب سازی شده و در دسترس جامعه هدف قرار داده شده است.

در ابتدای جلسه معاونین پشتیبانی و منابع انسانی و امور توانبخشی ضمن تشکر از همکاران حاضر در جلسه، لزوم مناسب سازی بویژه در ساختمان های تابعه بهزیستی همچنین مراکز مثبت زندگی را حائز اهمیت دانسته و بر اجرای سریع موارد باقیمانده تاکید کرد که رؤسای شهرستانها مستقیماً بر نحوه مناسب سازی مراکز مثبت زندگی رسیدگی کرده و گزارش اقدامات لازم را ارسال نمایند.

گفتنی است : مناسب سازی سرویس بهداشتی ویژه معلولین بهزیستی شهرستان مشگین شهر و نمین، مناسب سازی مجتمع بهزیستی لاهرود و رضی، مناسب سازی ساختمان مراکز مثبت زندگی بلافاصله بعد از صدور پروانه و نصب پازل نابینایی را در حیاط اداره بهزیستی شهرستان اردبیل از جمله مصوبات این نشست بود.

کد خبر 23286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد